Gázos bébinek hiányzik a mestere. Dean, merre jársz? 

Érdekes az élet. Úgy néz ki, ma este is belefutottam egy rokonlélekbe. Véletlenül. Mégiscsak igaz, hogy amikor elveszítesz valami régit, kapsz helyette valami újat. Mindig megvan az egyensúly. 

Erről a véletlenről eszembe jut az az este két éve.

"Aztán mikor kinn ülök a folyó lerobbant rakodópartján napnyugtával, és az ég New Jerseynek nyúló sávját figyelem, és elgondolom, hogy az éggel egyközűen épp ilyen hosszú sáv föld ível a nyugati partig, és a földön út vonul, és az út hossza az álma mindenkinek, és Iowában, tudom, a gyerekek ilyenkor sírnak, mert ott nem bánják, ha sír a gyerek, azért ne sírjatok, mondom innen, mert a csillagok feljönnek mindjárt, és nem tudjátok, hogy az Isten Micimackó? az ég pedig odébb a prérire hajlik, és hullatja rá diadémjait, mikor alig tűzte még a fekete éjszakára, a föld áldására, a folyók csendesítésére, csúcsok sipkájául, és elrejti benne a végső part titkát, hogy senki ne tudja, mi lesz, csak az öregedés foszló ruháit tudja, azért ha ilyeneket gondolok, Dean Moriartyn jár az eszem meg az apján is, a másik Dean Moriartyn, akit fel nem kutattunk: Dean Moriartyra gondolok."

 

Szerző: factorygirl  2010.07.08. 23:36 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://factorygirl.blog.hu/api/trackback/id/tr102139762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DeanmyDear 2010.08.02. 11:24:47

Hol, hol? ra kellett jonnom, hogy kutyabol nem lesz szalonna! Majd egy hetig birtam, hogy nem mulatok, szorok penzt, sziporkakat, ciganykereket, aztan ugy beutott a krach, az egesz hetet bepotoltam egy 45 oras nonstop orulettel. Viszont talalkoztam ertelmes irekkel, egy Devillel taxiban, foztem birkabecsinaltlevest, szallitottam macskat haza, illetve elvesztettem egy lakotarsamat. Hat ennyi lenne diohejban, most pedig hazaertem vegre, es hihetetlen bar, de van meg itthon sor, bar csak guiness, de majd kv helyett jo lesz kesobb. En meg most megint megjavulok, kozben a noi szakasz Tokajhegyaljan bulihuligankodott, a szivem szakadt meg, hopgy en meg itt dekkolok az esoben, gondolhatod, de valamit kitalaloki, hogy osszefussunk es SZINesitsuk az eletunket jo?
Udvozlet az almodozoknak, RNR!
süti beállítások módosítása