Meg sem történt igazán. Csak egy pillanat volt, egy kósza gondolat mely a szempillámra ült és rám mosolygott. Egy érzelemfoszlány, senki nem tudja, ki hozta létre. Lehet, hogy én. Hisz oly régóta vágyom rá. Vagy ő a maga kedvességével? Rá kellett jönnöm, hogy ez mindenkinek szól, nem nekem. Vagy csak valaki felülről elindított valamit. Olyan unalmas lenne az élet ilyen miniérzelmek és mini szívfájdalmak nélkül..

Kiülök az erkélyre, előttem a hegyek és a tó, és csak engedem, had menjen, szakadjon belőlem gondoltam egyetlen, nem vagy itt jó helyen, nem vagy való nekem, villámlik mennydörög ez tényleg szerelem?

Anyu szerint majd jön ha jönnie kell.

Szerző: factorygirl  2011.04.12. 13:47 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://factorygirl.blog.hu/api/trackback/id/tr592820146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Samantha Jones 2011.04.24. 19:39:41

Vannak dolgok, amelyekről azt gondoljuk, hogy mindenkinek szólnak! Pedig nekünk szólnak! Mit szólnak?! Ordítoznak! Viszont a másik félnek nincs bátorsága meglépni azt a lépést, amellyel a másik felet boldoggá tenné! De azt a lépést nekik kell megtenni! Nem tehetjük meg helyettük! Várj, vannak dolgok, amelyekért érdemes várni! Addig pedig élvezz minden pillanatot, amellyel megáldott az élet!
süti beállítások módosítása